360°

VR 360° Imagery


"Experience the picture"

Search Engine Optimization

Sterk verhoogde zichtbaarheid  in Google zoekresultaten.

Trusted

Fotograaf getraind en gecertificeerd door Google.

Virtual Tour

Laat uw klanten 24/7 binnen wandelen via google Streetview en wees klaar voor de toekomst van de virtuele realiteit.

Visible Optimization

360° beelden moeiteloos integreerbaar op website en/of Social Media.

Google streetview virtual tour:

Cross platform

Bekijk en presenteer de 360° foto’s op al uw aparaten.

3D virtual tour Scan:

Hoe kan een Google virtuele rondleiding uw SEO* voor uw bedrijf verbeteren?

Als het gaat over de online marketing van uw bedrijf, weet elke marketingstrateeg dat zoekmachineoptimalisatie (SEO) van vitaal belang is om het benodigde bereik en publiek te krijgen.


Er zijn veel verschillende elementen die van belang zijn als het gaat om SEO, zoals het gebruik van de juiste zoekwoorden of het verhogen van het aantal klinks naar uw site.


Eén van de bewezen manieren om te scoren in een goede SEO is een Google Virtual tour. Google-tours en SEO gaan hand in hand om de betrokkenheid van de zoeker te vergroten en zo een groter klantenbestand te verwerven. Bedrijven willen tenslotte hun verkoop stimuleren en hun winst vergroten. In ons digitale tijdperk is het optimaliseren van uw bedrijf online de sleutel tot moderne marketing. Laten we een duik nemen in SEO-strategieën en Google Virtual Tour-inhoud om erachter te komen hoe ze u kunnen helpen om uw merk naar de next level te krijgen.


*Search Engine Optimalisation = zoekmachineoptimalisatie

Wat is een virtuele Google-rondleiding? (virtual tour)

Een Virtual Tour werkt door meerdere stilstaande beelden van een fysieke ruimte te nemen en deze aan elkaar te zetten om zo een panoramisch uitzicht te creëren.

De bezoeker kan rondkijken waar die zelf wil en voelt zich op die manier alsof hij in de ruimte staat. Met een Google Virtual Tour kan iedereen de locatie van een etablissement bekijken wanneer deze wordt gezocht op Google search.

Wat is SEO en waarom is het belangrijk?

SEO is belangerijk in het huidige tijdperk van digitale marketing omdat het de website van uw bedrijf op de kaart zet door deze beter zichtbaar te maken op Google en Google StreetView.

Wanneer uw website meer zichtbaarheid krijgt, ontvangt u ook meer leads en uiteindelijk meer omzet! Daarom worden SEO-strategen ingehuurd om de digitale zichtbaarheid van elk bedrijf te analyseren om de winst te vergroten.

Deze SEO-strategen zijn bekwaam om het gedrag van gebruikers te begrijpen en ze gebruiken die informatie om uw website aan te passen en te optimaliseren op basis van wat de gebruiker zoekt. De vaardigheid omvat ook het begrijpen van het Google-algoritme en welk type inhoud de zoekmachine de voorkeur geeft.


Er zijn veel factoren die de SEO in een website verhogen en het kan zelfs beginnen met de laadsnelheid op uw site. Google geeft de voorkeur aan websites met een naadloze interface waarmee gebruikers gemakkelijk kunnen bladeren. Bovendien zullen veel bedrijven specifieke zoekwoorden in hun webinhoud opnemen waar mogelijke leads naar op zoek zijn. Een groot voordeel van SEO zijn sites met een langere verblijftijd waar gebruikers een aanzienlijke tijd doorbrengen met scrollen door de pagina. De verblijftijd kan worden verlengd door visuele elementen zoals afbeeldingen en video's.

Dit zijn slechts enkele van de verschillende manieren om uw SEO-strategie te verbeteren, maar ze zijn van belang om de online positie van uw bedrijf te verbeteren.

Hoe verbetert een virtuele Google-rondleiding SEO?

Hieronder lees je enkele manieren waarop de Google-zoekmachine de voorkeur geeft aan een bedrijf met een virtuele rondleiding om de zichtbaarheid voor gebruikers te vergroten.

1.


Google-algoritme geeft de voorkeur aan virtuele rondleidingen.


Het algoritme van de Google-zoekmachine is ontworpen om te communiceren en prioriteit te geven aan websites en inhoud die nieuwe technologieën bevatten, zoals een virtuele rondleiding. In deze competitieve digitale wereld zullen bedrijven met virtuele rondleidingen veel hoger scoren dan hun concurrenten die er geen kiezen. De reden waarom Google de voorkeur geeft aan bedrijven met virtuele rondleidingen, is dat deze 360°-weergaven gebruikers in staat stellen gemakkelijk toegang te krijgen tot een ruimte en bij SEO draait alles om het voldoen aan de behoeften en het gedrag van de gebruiker.

2.


Google Tours verhogen de bezoektijd op uw website.



Wanneer gebruikers de neiging hebben om meer tijd op de site door te brengen pikt Google automatisch de signalen op dat deze pagina aantrekkelijk en informatief is waar andere gebruikers van kunnen profiteren. Daarom is het de kunst om inhoud op te nemen waar bezoekers zich voor een langere periode mee bezig zullen moeten houden, zodat deze wordt meegenomen in het SEO-algoritme.

Een Google Virtual Tour doet precies dàt.

Bezoekers zullen meer tijd besteden aan het verkennen van alle ruimtes. Het boeiende karakter van de virtuele omgeving houdt de  aandacht de bezoeker veel langer vast dan normaal. Daarom verhoogt het hebben van een virtuele rondleiding op uw bedrijfspagina de verblijftijd en uw positie in Google Search.

3.


Google Tours verhoogt de klikbaarheid.



Uit een Googleonderzoek is gebleken dat gebruikers die een website met een virtual tour bekijken, twee keer meer reserveringingen boeken?

Virtuele rondleidingen bouwen vertrouwen en transparantie op, aangezien gebruikers die op zoek zijn naar een hotel, restaurant of andere locatie de ruimte willen zien voordat ze een reservering maken om teleurstelling te voorkomen. Als je jezelf wilt bewijzen als een legitiem en betrouwbaar merk, zal een Google-tour meer clicks opleveren, wat onvermijdelijk je SEO-ranking verhoogt.


Bovendien kunnen Google-tours worden geüpload naar sociale-mediasites zoals Facebook of YouTube.

Dit zorgt niet alleen voor organische weergaven, gebruikers kunnen ook gemakkelijk links delen met hun vrienden. Deze constante betrokkenheid bij inhoud is dé cocktail voor een geweldige SEO-strategie.